søndag 25. september 2011

Fine søndagen!

Søndager er virkelig undervurdert! Spesielt når en har jobba lørdagen føre!
Dagen ble enda bedre at det var min sovemorgen og jeg slapp stå opp kl halv sju. Blir alltid litt kos sånn tiiiidlig på morran, men så er det såå himla godt å velte seg rundt under dyna igjen når lille frøken blir utålmodig. Murmeldyr er det beste dyret som fins ;)


Idag har vi ingen planer. Himmelsk. Bare sykkel-VM på tv og pakking av mammas koffert. Kanskje litt rydding her og vasking der. Eller ikke. Tror vi gjør minst mulig egentlig.

Mulig vi må gjøre ferdig kunstprosjektet til Mathilde.
Lille kunstnerspira. I barnehagen er veggene dekt av malerier og fargelagte kunstverk...og de fleste er snuppa sine. På onsdag kom hun gulprikkete hjem etter fingermaling på høyt nivå! Finfint :)

Siden jeg nå skal ut på farten i noen dager prøver jeg få til blogging fra mobilen. Men siden den tekniske biten ikke akuratt er min sterkeste side, så blir det vel endel knoting før jeg gir opp. Har ikke fått det til før heller...men så vanskelig kan det vel ikke være?! Andre får det jo til :)

Kjenner skrivesperra er noe overhengende nå i starten, men jeg skal jobbe med saken. For jeg vil virkelig få det til igjen altså :)

Go' søndag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar